Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Η ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
(Παλιά φωτογραφία από συνεδρίαση)
 Η απόρριψη της πρόσφατης αυτοπρότασης συμμετοχής του Δημάρχου σε δημοτικό νομικό πρόσωπο, αν μη τι άλλο είναι δείγμα ισχυρής αμφισβήτησής του, λίγους μήνες πριν την λήξη της θητείας και είναι ασφαλώς χρονικό σημείο σημαντικών εξελίξεων. Κάτι τέτοιο ασφαλώς και δεν έχει προϋπάρξει σε δημοτικό συμβούλιο.

    (Αντί επί πώλου όνου θα εισέλθη στο δ.σ. του Λ.Τ. επί βέσπας)
 Αλλά η σημασία έγκειται στην «ανθρωπογεωγραφία» των ψηφισάντων και τις βαθύτερες αιτίες της στάσης τους.Οι μόνοι καθαροί ψήφοι ήταν τα δύο όχι, από τους υπόλοιπους «παρόντες»-μαζί και η έκπληξη της  κυρίας επί των τιμών, που έστειλε μήνυμα για άλλο λόγο-είχαν καθένας την σημασία του. 
("Αίγες και κατσίκια" σε αυτονόμηση)
 Π.χ.οι έγκαιρες αποχωρήσεις(θυμήθηκα ότι έχω μια δουλειά), ή το μπλοκ των δυτικών που ασφαλώς ήθελαν έναν πρόεδρο εκ δυσμών προερχόμενο, αλλά και το ανεξερεύνητο ΝΑΙ του μονίμως «λοιδωρούμενου πολιτικά» στις συνεδριάσεις από όλους της πλειοηφίας, επικεφαλής της ΑΚΙΣ.
(Η μοναχικότητα του δ... συγνώμη του γλάρου)
 Το καλύτερο σχόλιο που διάβασα ήταν στο RadioCafé.gr , δηλαδή ότι θα μπορούσε ο δήμαρχος να βάλει στη θέση του παραιτηθέντος έναν αιρετό ή πολίτη, γνώστη του αντικειμένου να τον ψηφίσουν και οι… πέτρες. 
                                          (Ο καταλληλότερος πρόεδρος του Λιμ.Ταμείου)
Αλλά φαίνεται πως στον συνδυασμό της πλειοψηφίας έχει ενσκήψει…πολιτικός περονόσπορος!

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018


                                 
                                        ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ-ΚΑΙ-ΑΝΤΟΧΗΣ
   Την Κυριακή 15 Ιουλίου 2018, δημοσίευσα εδώ ένα άρθρο-άποψη  με τίτλο «ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ», που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως, θετικά και αρνητικά και αφορούσε τις επιπτώσεις στην πρωτεύουσα πόλη, από την λειτουργία στα «σπλάχνα» της του ΚΥΤ και των επεκτάσεων αυτού.
   ΄Όμως δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής, που από κάποιους μπορεί να εκληφθεί ή και να χρεωθεί ως «ρατσίζουσα» αντίληψη, γιατί έτσι τους βολεύει πολιτικά ή επιχειρηματικά. Είναι θέμα και αντοχής. Αντοχής πέραν των βασικών δημόσιων υποδομών και των φυσικών πόρων και των πολιτών, από την κατάχρηση της υπομονής και της ανοχής τους, χάριν ανθρωπισμού και πολιτικού πολιτισμού.
   Είναι η απομύζηση πόρων όπως π.χ. το νερό ή το ηλεκτρικό ρεύμα, που εκτός της όποιας υπερκατανάλωσης που είναι διαπιστωμένη, αλλά καλά κρυμμένη από τους αρμόδιους(τουλάχιστον για το νερό), είναι και φυσική απόρροια της ύπαρξης μιας δεύτερης πόλης μέσα στην πόλη και ενός αριθμού διαβιούντων ατόμων που κατά διαστήματα εγγίζουν τον αριθμό των μονίμων κατοίκων αυτής της πόλης. Της πόλης που άφρονες πολιτικές και πολιτικοί εκπρόσωποι, αποφάσισαν ετσιθελικά, σχεδόν δικτατορικά, να καταδικάσουν σε αφανισμό προϊόντος του χρόνου.
   Υποδομές δημόσιες ή δημοτικές έχουν «καταληφθεί» από τους τρόφιμους του ΚΥΤ και των πέριξ χώρων του, εκτοπίζοντας στην ουσία τους ντόπιους κατοίκους από παντού,αυτούς που σημειωτέον-για να μην ξεχνιόμαστε-πληρώνουν φόρους, τέλη και άλλα για την λειτουργία και την συντήρησή τους. Παιδικές χαρές  κατακλύζονται αποκλειστικά από αυτούς τους κάθε εθνικότητας πολίτες,το δημοτικό στάδιο Σάμου καθημερινά χρησιμοποιείται από αυτούς, μην αφήνοντας περιθώριο στους ντόπιους να αθληθούν,πλάζ ολόκληρες ή σε μεγάλο τους μέρος είναι κατειλημμένες, με συνέπεια να μεταβάλλονται όλοι αυτοί οι χώροι σε ιδιότυπα γκέττο.
    Ως πότε νομίζετε εσείς οι «αλληλέγγυοι»(να δείτε που αυτός ο επιθετικός προσδιορισμός «ευγενείας», θα εκπέσει σε ύβρη στο τέλος) ότι μπορεί να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση χωρίς αντιδράσεις; 
    Γιατί πρέπει να δοκιμάζονται οι αντοχές και μόλις υπάρξει η παραμικρή αντίδραση, να σπεύδουν οι αρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες να εξομαλύνουν καταστάσεις; 
     Σε ποιους αρέσει να παίζουν το πολιτικό παίγνιο της γάτας και του ποντικού;